Bel ons
Vind ons
E-mail ons
Wat kunnen wij voor u betekenen:
U kunt als ondernemer en particulier bij ons administratiekantoor terecht. Hulp nodig bij de boekhouding of de belastingaangifte? Wij helpen u graag. Voor de totale administratie bent u bij Myway Finance aan het goede adres.

  • Verwerking financiële administratie.
  • Salarisadministratie van uw personeel.
  • Jaarrekening en actuele cijfers.
  • Belastingaangiftes en adviezen.
  • Gratis begeleiding voor startende ondernemers.
  • Bemiddeling bij financieringen, verzekeringen en algemene voorwaarden.
  • Freelance opdrachten bij u op kantoor.
  • Scherpe tarieven.
  • Verzorgen aangifte inkomstenbelasting.
  • Uitstel aanvragen voor aangifte tot 1 mei  van het volgende jaar (indien vóór 1 april van dit jaar ingediend).
  • Aanvragen Voorlopige Teruggaaf.
  • Controle en aanvraag huur-, zorg-, en kinderopvangtoeslag.
  • Indienen bezwaarschrift.

Ondernemers bieden wij de volgende diensten:

Financiële administratie
Wij kunnen voor u de volledige boekhouding verzorgen of een gedeelte ervan. Zo kunt u bijvoorbeeld de facturering zelf doen en de rest aan ons uitbesteden. Als u uw boekhouding zelf doet kunnen wij u adviseren bij het opzetten van een nieuwe administratie of het doorlichten van een reeds bestaande administratie. Uiteraard kunnen wij u ook werkinstructies geven of administratieve ondersteuning bieden in drukke periodes.

Opstellen van de jaarrekening en periodieke rapportages
Na het invoeren van de boekhouding voorzien wij u desgewenst van een overzicht aan de hand waarvan wij het resultaat kunnen bespreken. U weet dan direct hoe u ervoor staat en of uw beleid moet worden aangepast.

Belastingen
Of het nu uw aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting is, een bezwaarschrift of controle van de belastingdienst, als belastingconsulent kunnen wij al uw fiscale zaken behartigen.

Salarisadministratie
Wij verzorgen onder andere het aan- en afmelden van personeel bij betreffende instanties, het samenstellen van loonstroken, de loonjournaalpost, de aangifte loonbelasting en de jaaropgaven van uw medewerkers. Maar ook het begeleiden bij ontslagprocedures behoort tot de mogelijkheden.

Overige werkzaamheden
Op het gebied van uw verzekering- en financieringspakket kunnen wij u adequaat laten adviseren.
Staat uw dienst hier niet bij? Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op.

Uw belastingaangifte goed geregeld!

U kunt uw belastingaangifte natuurlijk zelf doen, maar dat is voor veel mensen een lastige opgave. Want weet u dan zeker dat u geen aftrekposten heeft gemist? En wat als de belastingregels weer eens zijn veranderend, hoe zit het dan?
Administratiekantoor Myway Finance kan u hierbij helpen.
Als ervaren belastingconsulent hebben wij kennis van zaken en onderhouden wij goede contacten met de belastingdienst. Uw belastingaangifte is bij ons in goede handen.
Wij kunnen het volgende voor u betekenen:
Verzorgen aangifte inkomstenbelasting.
Uitstel aanvragen voor aangifte tot 1 mei  van het volgende jaar (indien vóór 1 april van dit jaar ingediend).
Aanvragen Voorlopige Teruggaaf.
Controle en aanvraag huur-, zorg-, en kinderopvangtoeslag.
Indienen bezwaarschrift.

Share by: